B3T4 H0UZ3 <-- coolt

Publicerat: 2011-09-13 22:09:23
Heeeeej pååååå eeeeer.

Vad gör ni?

Själv sitter jag i soffan och pluggar lite till NO förhöret imorgon.
Fast okej, ska inte ljuga. Jag kollar på American pie Beta house, men pappret ligger här brevid
och jag sneglar faktiskt lite på det ibland så det räknas.

Den riktiga anledningen till att jag skrev så var att jag först skrev att jag pluggade, men sen kom på att
jag inte gjorde det och inte orkade ändra .. yepp. Jobbigt det dära.

Idag, har JAG varit ute i SKOGEN och PLOCKAT SVAMP. you say what?
Jag, Emma och hennes mor var ute med Diesel och så plockade vi lite kantareller också.
Ytterst intressant.

Ville bara säga det. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt den här veckan då? :) Kramar!


URL: http://Sannalitens.se Postat den: 2011-09-20 / 12:36:39

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback