✝ 2011-02-12

Publicerat: 2012-09-24 21:29:21
 Den 2 december 2011 lämnade du oss.
Cancern tog dej här ifrån. Det är så orättvist. Varför just du? Varför någon över huvudtaget?
54 år blev du,  på tok för lite. Det är så mycket du aldrig fick uppleva.
Önskar verkligen att det fanns något jag kunde göra för att få dej att stanna.
Min pappa skulle inte behöva förlora sin bror, min faster skulle inte behöva förlora sin man
och mina kusiner skulle inte behöva förlora sin pappa.

2 december 2012 är det ett år sen du lämnade oss,
och jag har fortfarande inte förstått att du är borta och aldrig kommer att komma tillbaka.

Jag saknar dej farbror, hoppas du har det bra där uppe





Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback