abborrar är läskiga, okej?!

Publicerat: 2010-08-16 11:22:54
hejsan, igår åkte jag in till stan med Emelie ialf.
Sen när vi kom hem så gick vi mest runt, pratade med daniel och hans bror jonathan, hahahaha.
Vi käkade tacos, gick ut igen, ingen ville va med oss.. ): haha.

Men sen gick vi ner till badet med Emma och Ida, och det var skit kallt ;o Eller, det var kallare i luften men ändå..
Fredrik (min fotbolls tränare) var där nere med två till och fiskade. Och såklart skrämde han upp oss genom att säga "Linda, se upp för abborrarna bara ;)" Jag trodde såklart inte att det skulle finnas några. Men efter ett tag när vi ade haft panik i vattnet så hör man Fredrik säga typ "Linda, akta!" eller nåt muppigt, jag kollar dit och så kastar han en jävla abborre MOT OSS! Fyfan vad jag blev rädd.. haha.

Emelie åkte hem, och jag emma och ida drack oboy och spelade the sims. Vi va jätte dumma mot deras simmar :o hahaha. Jag och Ida sov där, och nu ska jag fixa mej lite för att vi ska typ till stan(?) Ida ville typ det.

Så ja.. Vi hörs. Det är kul också att det bara är Ida som har kommenterat dagens fråga.

Det jag köpte:

Vitt linne från ginatricot, 99 kr.



ungefär sånna trosor, fast vita och blåa i en lite annorlunda modell.
men ialf, hipster trosor från hm, 59:50 kr. (tror jag)


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback