"Det okända"

Publicerat: 2010-08-13 17:14:51
Ska snart packa till matchen och dra mej ner mot björkvallen. Ska va där vid 6. Det blev inget stan, så var med Emma istl. Vi har käkat pizza och kollat på "Det okända". Jag tycker seriöst att det är läskigt, men bara när det är den där gubben Terry (stavning?) som är medium. Det är typ bara då det känns verkligt? Har inte riktigt tänkt på det förut, men när Emma sa det så kom jag på att det är fan så. haha. wannabe! Nej, men jäjä. Jag tror faktiskt på spöken. Inte att det är som i ghost wisperer, men ungefär som i "Det okända". Ungefär som att det är något där, men ändå inte. haha, det låter stört med det är svårt att förklara. (haha, shit.. jag sitter och skriver om spöken..) Men nej, nu får jag faktiskt skynda mej lite. Måste hitta en hink också >< hah. c u !

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback