Förlust mot Bälinge..

Publicerat: 2010-08-14 00:15:36
2-1. Men det var en bra match. Dock inte en av mina bästa.. Jag har fått benhinneinflammation, igen.. Jag hade hur ont som helst och kunde inte spela. Så Fredrik fick massera mitt ben med sån här aloe heat loation vid benhinnan. Jag visste inte om det, men jag ar tydligen en knöl i benet. Man får tydligen det? Haha, jag visste inte det ;s Men jag kände det nu, och fyfan vad ont det gjorde när han tryckte på den! Så nu ska han massera mitt ben innan varje träning tills den försvinner, men jag börjar nästan böla för att det gör så sjukt ont. Men så länge det hjälper.. Egentligen skulle mamma eller pappa masserat ikväll, men nej.. dom gick och la sej istl. -.- Tror dom glömde bort det faktiskt. Så ska försöka själv, även om det inte går.. Imorgon är det fotbollens dag från typ halv tio till tre (?), så måste gå upp tidigt, suuuck. Men kul är det ialf. Sen ska jag på Agnetas 50 års fest! Parteeey!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback