sjuuuuk

Publicerat: 2010-08-25 20:06:56
hellooooe, just nu gör jag ungefär exakt ingenting.
får psykbryt på oliwer, så jävla jobbig! haha. Jag mår fortfarande inte så bra,
fryser som tuuuusan! det är ca 23 grader varmt inne i mitt hus, jag har tjock tröja på mej men jag fryser ialf. fyfan. kommer nog inte må så bra imorgon heller, men tänker fortfarande gå till skolan ialf. ;)

Imorgon har jag sovmorgon till nio, och första lektionen är idrott. Så det är chill, dock vet jag inte om det är inne eller ute gjympa (HUR FAN STAVAS DET?!) as drygt. Men ja, dagen har varit rätt okej. Vi slapp läsningen idag så vi fick sluta tidigare. Men det var typ ingen som orkade gå hem, så alla satt kvar i skolan typ haha.
Sen var jag med Emelie en stund, hoppade träningen för jag mår baaaajs. usch.

nu ska jag kolla på fångarna på fortet och äta melon, puuuuuss. eller nåt.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback