The hot chick

Publicerat: 2010-08-13 04:25:31
Sitter och kollar på the hot chick, kan inte sova..

Idag har jag ju som sagt städat, det är inte riktigt klart. Men det är grymt klart mycket fräshare.
Usch, jag hatar när det är stökigt och äckligt, men jag hatar att städa! Och jag vet inte hur jag bär mej åt, men jag lyckas alltid stöka ner. Hur mycket jag än försöker hålla det rent. Grejen är att det mesta är kläder, och det gör ju inte mamma gladare. Får nog försöka lära mej tvätta, så jag kan gott göra henne.

Jag lagade maten idag också, jäklar vad duktig jag är. ;) nej men, det är torsdag och då brukar jag göra det. Ända sen jag och mina syskon var små har vi liksom haft det lite bestämt att på torsdagar är det pannkaka eller våfflor och på fredagar är det alltid pizza. Fast det blir inte så mycket sånt nu på sommaren, eftersom då åker ju grillen fram och lite så. Men jag har ialf gjort våfflor, vilket jag älskar. haha. Goff.

Jag har varit med Issa och Emelie också, trevlans trevlans. Emelie har färgat håret brunt också, kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mej, haha.

Imorgon blir det nog stan med Issa. Eller, det är typ bestämt. Jag behöver något nytt att ha på mej nu när skolan börjar. Det är alltid så, jag förstår inte riktigt varför. Men när skolan börjar vill man liksom alltid va lite extra fräsh. Typ ny duschad, nya kläder, snygg bränna och lite så. Men man vill ju inte va värsta sunkis första dagen, eller hur? Och sen är det match mot bälinge, håll tummarna för oss!

Åh, jag har ångest. Skolan börjar på onsdag, och det känns som att det bara har varit sommarlov i typ en månad? Usch. Och jag har verkligen inte börjat "ställa om mej" till skoltider. Mamma sa nog åt mej att jag skulle gå och lägga mej vid elva, tolv någon gång. Men nej, jag kan inte. Då mår jag typ, bara dåligt. haha.
Men jag får alltid så ont i huvudet när jag är uppe länge, jag vet inte riktigt varför..

Men ja, jag ska nog kolla klart på filmen nu och sen lägga mej. Ska försöka gå upp vid tio, men vi får se.. Fem timmars sömn kanske inte är så bra innan match? Men puss på er, latero.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback