trött som tusan

Publicerat: 2010-08-18 21:55:40
hejsan, idag var det första dagen i skolan då. så sjukt skönt med ny skola, as gött å slippa lillskolan ialf!
Min handledare heter ialf Emil, och jag är as nöjd! Och dagen har vart chill, synd bara att det regna, att mitt hår blev lockigt och att mitt hår är råttfärgat. fyfan säger jag bara, hoppas bara att det va en toning så att färgen försvinner snart..

Men ja, vi fick våra scheman också, fyfan.. slutar tre på fredagar! Men har ialf sovmorgon både på torsdagar och fredagar, tummen upp för det! Men imorgon blir det vanliga skoldagar igen.. usch.

Sen var det träning också, och såklart ska mitt ben förstöra för mej! Var med kanske tjugo minuter av träningen bara.. tror jag? jag hatar det! tänker amputera bort ben jäveln.. och det var sjukt roliga övningar idag. fick träna glidtacklingar, fast halva laget var awesome, och halvan jag var med i var inte lika awesome, men kul var det.
Men med min vanliga otur så landade jag på benet som är fucked up. och ja, typ aj! det förstörde ungefär resten av träningen.. men ja. Nu ska pappa massera, och sen blir det sova! är sjukt trött.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback