we no speak americano

Publicerat: 2010-08-04 01:01:59
hejhej bloggen, här är jag igen! Jag ligger i min säng och tycker synd om mej själv.
Jag har ont i hela kroppen, inte överdrivet mycket, men ändå. Ska nog sätta på en gammal
hederlig disney film snart.

juste, jag var ju i stan idag. Köpte inte ett piss, men shit the same. Orkar inte bry mej.
Åkte hem rätt tidigt, och jag var utelåst! Jag är helt nvkjrndfvk, jag glömde nycklarna..
Så gick hem till emma, som spelade wii. It's her drug, she needs it. typ.
Jag hjälpte mamma med att plocka vinbär igen, jag är så snäll.. & jävlar vad mycket det blev.

Lite senare spelade jag, Emma, Anders och Inkan "lång golf" på deras trädgård. Dom hade köpt
golf klubbor, jag förlora som vanligt. haha. men det är fan svårt! (eller?)


haha, en spindel FLÖG ner från taket och ner i min säng för en liten stund sen, jag sket nästan på mej O.O
haha, nej.. nu får jag ge mej. ingen orkar ju läsa xd Men vi ses och hörs.


über fin och über gammal bild. tjoho.

Kommentarer
Postat av: Evelina ;D

hellö gmn, äre där verkligen due ? ;oo <3


URL: http://madsadhappy.blogg.se/ Postat den: 2010-08-09 / 19:31:57
Postat av: Michaelgrete

Great web site! I love the content, pics and hard work!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback