Dag 01 – Om mej!

Publicerat: 2010-12-17 17:32:25
Mitt namn är Linda Petra Susanne Löberg och är född den 28 april 1997.
Jag bor i en skitby (Björklinge) som ligger ca 2 mil norr om Uppsala, där ingen kan hålla käft om något.
Om jag fick bestämma så skulle vi inte bo här, men antar att jag får "gilla läget".
Och om jag skulle flytta här ifrån så skulle jag nog sakna det.

Jag är ca 1.57 och jag kommer förmodligen inte bli längre. Kul..
Jag har naturligt mörkblont hår, men jag älskar att testa nya grejer så jag färgar håret väldigt ofta.
Just nu får jag inte färga håret (:(:(:() för att jag jar färgat det förmycket under kort tid, plus att jag plattar håret ungefär varje dag så jag antar att det har hjälpt till ..
Jag har egentligen lockigt hår, men jag hatar det så plattången är typ min bästavän .. sorgligt men sant ;)
Jag har haft mörkbrunt hår, ljusbrunt, svart, jätteblont, orange, rött, rosa, "råttfärgat".
När det var orange, rött, rosa och "råttfärgat" så var det felfärgningar, om ni inte förstod det. ;)
Jag trivs bäst i brunt hår, men jag antar att jag överlever ett tag till ..
Jag har haft rätt långt hår, men sen så blev det för slitet så var tvungen att klippa av ca 2dm.
Jag har blåa ögon, men jag tycker att bruna ögon är jättefint!

Min favorit mat är sushi, pasta, kinamat och thai! Looooooove.

Jag spelar fotboll i Sk Iron och jag älskar det. Jag har dansat jazzdans och streetdance i flera år, men nu spelar jag bara fotboll. Jag älskar musik och känner mej död om jag inte fått lyssnat på musik någon gång under dagen.

nu har jag inte så mycket mer att skriva, så kommentera om det är något mer ni undrar!:)


bild från skolavslutningen i 6an. själva bilden är inte så fin, men saknar mitt hår :(


Kommentarer
Postat av: eantonia

vad söt du är! :)


URL: http://eantonia.blogg.se/ Postat den: 2010-12-20 / 17:40:58
Postat av: emma

gud vad extra söt du va på 1 bilden <3


URL: http://eekmans.blogg.se/ Postat den: 2010-12-26 / 18:46:19

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback