Dag 03 - Min Bästa vän

Publicerat: 2010-12-20 21:50:50
hm .. Min bästavän. Jag har många vänner som betyder så galet mycket för mej, och alla är mina bästa vänner.
Men en av dom är Filip Andersson. Han är något av det bästa som hänt i mitt liv om jag ska vara ärlig. Utan att överdriva det minsta.

Vi träffas nästan aldrig, vilket jag hatar. För ingen är som han. Jag kommer fortfarande ihåg när vi blev sådär tajta, när vi satt på Lotta och Valles bakgård. Dock är vi inte så jätte tajta längre ..
Men det spelar ingen roll om jag inte betyder ett enda piss för honom längre, för mej kommer han alltid betyda allt.

Jag vet att du inte läser min blogg Filip, men om du någonsin skulle se det här så vill bara att du ska veta det! Jag älskar dej.


Kommentarer
Postat av: Mickis <3

Hej !!

Nice blogg :)

Postat av: eantonia

Va fint skrivet !:)


URL: http://eantonia.blogg.se/ Postat den: 2010-12-22 / 12:24:23

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback