hello motherfuckas'

Publicerat: 2010-12-02 19:12:38
hejhejhej :)

Jag vet att jag uppdaterar dåligt, men det är så mycket med skolan just nu.
Så drygt att lärarna sparar allt till slutet av terminen ..

Jag sitter ialf och pluggar tyska, SO och NO. Vill att pappa ska komma hem så jag får äta någon gång!
Eller ah, jag kan ju äta nu också men det är så tråkigt att äta ensam. Jag var lite snäll och lagade maten, duktig som jag är .. eller?

dagens replik av emelie
"Visste ni att en tomat har 5 i IQ?" haha .. kanske inte låter så kul, men det var kul.

som ni ser så har jag också ändrat designen helt, och jag har gjort allt själv faktiskt (förutom RSS symbolen).
Någon gång måste ju vara den första hah ..

Kommentarer
Postat av: Emelie Bäst Lindberg ;)

Vadå den har ju de ;P haha <3


URL: http://emeliefaen.blogg.se/ Postat den: 2010-12-02 / 20:05:16

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback