JAG ORKAR INTE BLOGGA ..

Publicerat: 2010-12-16 23:49:18
hejhejhej :)

förlåt för att jag inte bloggar .. eller vafan, vadå förlåt? Jag är inte ledsen för det. Min blogg herregud, inte ska jag behöva förlåta för att jag inte uppdaterar. DAH?! nej, men seriöst nu. eller?

Men jag har lixom ingenting att skriva om just nu, och känner lixom inte att jag vill skriva ett übertråkigt inlägg bara för att. typ "hej, idag var det pannkaka i skolan, gott. nu ska jag sova. godnatt!" intressant lixom.
Så kommer förmodligen blogga väldigt sällan. Mycket roligare att blogga på sommarn, händer mycket mer då!
Men jag lovar att det kommer ett inlägg innan jul, och efter. yääääääh.

nu ska jag väl sova antar jag, vi hörs när vi hörs. :)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback