kära läsare .. hjälp mej!

Publicerat: 2010-12-29 01:09:31
Okej, nu är det såhär .. Jag vet ju att min blogg är rätt tråkig. Är ju inte helt retard lixom?
Så är det något jag lär ha med här på bloggen som jag nästan aldrig skriver om, lägger upp osv?

typ, skulle den bli roligare om jag la in mer bilder eller nåt? Har ju märkt att min statistik stiger när jag lägger in mycket bilder. Uppdatera oftare kanske? Skriva om något speciellt? Fler pinsamma videoinlägg?
Nemas problemas lixom! Linda fixar allt. ;)

Men jag menar, vet att många läser just bara för att. Men det vore ju roligare om folk gick in på min blogg för att dom tycker det är roligt? Inte bara gå in, läsa vad jag åt till lunch och sen gå in på en annan blogg lixom.
Hur kul är det lixom? Men ja, nu får ni hjälpa mej herregud! Jag vet att typ ingen kommer svara, men jag har ju ialf försökt ;)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback