kött och blåbär, man ba wtf?

Publicerat: 2010-12-27 22:30:05
hallå där kött och blåbär! hehehehehehe. KUL.

Ska packa, men orkar inte .. Oliwers innebandy lag är på cup, så jag mamma annika och emelie ska upp dit.
Åker imorn och kommer hem typ i över morgon? haha, fattar inte varför vi åker men ah. Får bo på hotell ialf :D
Tar med mej datorn, för det lär ju finnas internet på hotellet? Annars är det ju värsta lantisvarning.
Och såklart, tar jag med mej SIMS! Hur fan skulle jag klara mej annars? ojojoj.

Idag åkte jag ialf in till stan med emma, mellan dags rea lixom, klart man åker. Och det var smockat med folk!
Fyfan, man orkade inte ens leta efter något. Men köpte en eyeliner från hm. Kostade bara 30 kr. Gillas. :O
Sen blev det milkshake på burger king också. Såklart. Man kan inte åka till stan utan att köpa milkshake på burger king liksom? haha, blandar med lixom och liksom.

juste, ska packa. oups .. Vi hörs kanske lite senare!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback