Någon "inläggslista" .. typ

Publicerat: 2010-12-17 17:16:37
Jag la ju in ett inlägg som handlade om mej, om ni minns? Men jag tog bort det, för jag tyckte listan var så dålig. Men så gick jag in på Emelies blogg och såg att hon hade gjort samma sak, fast en annan lista som jag tyckte var bättre .. Så jag börjar om haha, fast lägger in samma inlägg som förut (har det nämligen sparat höhö ..) ;)

Dag 01 - om mig
Dag 02 - min familj
Dag 03 - Min Bästa vän
Dag 04 - Mitt Bästa minne
Dag 05 - Min första " riktiga " kärlek
Dag 06 - Min favorit plats
Dag 07 - Min senaste födelsedag
Dag 08 - Något jag ångrar
Dag 09 - En sak jag älsar på mig själv
Dag 10 - En sak som ingen vet om mej

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback