Knäpp en bärs och koppla av, allihopa gör som jag

Publicerat: 2010-07-19 22:56:01
hellöööööööe. Sitter i Emelies stuga, as mysigt! Det är jätte fint här. Vi kom igår. 
hm, egentligen har jag inget att skriva. Jag tänkte bara visa att jag lever, he-he. Det är ju så dom skriver, eller hur var det? Jaja, jag har inte gått och dött ialf. Och det är ju trevligt.. Men vem fan bryr sej om det. Allt är frid och fröjd, eller något. Haha, omg.. jag älskar Emelie XD hahaha, :) nej men ärligt, jag älskar henne. 
men, vi ses väl någon gång ;) c u.


juste.. hm, jag funderar på om jag ska färga håret igen - fast brunt. Jag typ trivs bäst i det känner jag. 
Vad tycker ni? Jag vill gärna höra vad ni tycker :) Jag vet att jag precis har fått det blondt, men ja.
Fast isåfall blir det väl efter sommaren. Haha, kanske ska fråga mamma också. Hon tycker att jag färgar håret för mycket.

Kommentarer
Postat av: brownie XD

jag tycker att du ska blondt hår :)


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback