Chacha Krillebooi

Publicerat: 2010-11-22 22:46:50
hm, min extremt söta bror berättade för min kusin fredric att han tyckte jag liknade
"Krille boi"(Christopher Rahlenfeldt) själv ser jag ingen likhet alls?

men ja, Fredric berättar ju såklart för några randoms i min klass, så mitt nya smeknamn verkar tydligen va Krille boi? Så nu när man kommer hör man typ "men shit, kolla. Det är Krille boi!" Nackdelen med att gå i samma klass som sin kusin. ;)

Pallade inte med min header, så gjorde om den höhö. yeah, man måste ju leva upp till sina smeknamn. Dock har jag rätt många. (bilden är tagen från rahlenfeldt.blogg.se)



Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback