fedt duktig..

Publicerat: 2010-11-11 18:48:13
hall0, idag har jag faktiskt varit rätt duktig. Lagade maten, och det blev våfflor såklart, c00l som man är ni vet.

Glömde kläder till idrotten igår, så tänkte va duktig o va med på den idag, men såklart hade jag glömt kläder igen. typikskt mej. Usch, vet inte hur många gånger jag glömt kläder eller inte orkat va med.. måste fan bli bättre på det där. Men ah, inget intressant men men.

Och juste, vet inte om jag ska sluta blogga? Får tänka på det där ett tag.. jag menar, det är väl inte direkt någon som bryr sej om vad jag gör på dagarna direkt? Men vi får se ;)

just nu är jag sugen på monster.. och julmust. h3h3h3h3h3.
vi hörs!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback