Gårdagen ja0

Publicerat: 2010-11-13 10:50:39
heyheyhey,

Bertilssons var här igår, plus mormor och morfar. Tror ni Figge blev glad eller? haha, han va så söt :)
Vi käkade, dom visade bilder från resan osv. Och dom har köpt en ipad, jag vill också ha! (förtsätt drömma typ)

Sen drog vi ut, (jag och ella då alltså) mötte Elin och gick upp till hemköpt, det var ju bullar idag satt.. ;)
Sen blev det typ snöbolls krig, jag ella elin fox och sigge var typ i ett "lag" och sen tror jag det var marcus kotten hansson (sen var det två till) och någon träffade mej precis breve muttan! fyfan vad ont det gjorde haha

sen skulle jag försöka hämnas på marcus för att han och sp sulade mej i skalen och på brösten i uppehållsrummet, men istället blev jag mullad och både marcus och henke stod och kasta snöbollar mot mej. kul. Blev träffad i bakhuvet också, skit skönt. ;p

mina fötter dog (!) och jag skulle va hemma halv tolv så drog hem, snackade med mario i telefon, spelade sims i 3 minuter, hade så jävla tråkig så jag somna.. c00l som jag är.

ikväll ska jag tydligen till någon mix motions fest (?) med mamma pappa och oliwer, som tur är kommer emelie och malin också va där så kanske inte blir så tråkigt ialf.  Men vi kommer typ bara käka och sen dra, haha :$ gratis mat ju vafan! klart man passar på ;)

hejdå.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback