godmorgon fan

Publicerat: 2010-11-05 01:06:00
hejhejhej, eller godmorgon. eller godnatt kanske är bättre?
shit the same. jag har så sjukt tråkigt. som vanligt då alltså. pallar inte spela sims, då är det illa alltså haha.

kollar ialf på låt den rätte komma in för typ tusende gången, tycker inte den är så speciellt bra men kollar ialf ;) hr precis knäppt en loka (ha-ha) ÄCKLIGT och ska käka mandarin tror jag. intressant? åhja, allt som handlar om mitt liv är intressant. eller? nej kanske inte.

men jag fattar inte, är den här gubben som bor tillsammans med vampyren typ kär i henne eller?:s fattar inte.. haha.
väntar på att någon ska bli social på msn, tjoho. hörs.

Kommentarer
Postat av: Jess

Gubben är typ pedofil och kär i henne ja. Läs BOKEN, skitunge! ^^ <3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback