grattis mamma!

Publicerat: 2010-11-01 15:06:17
hejhejhejhejhejhejhej

förlåt för att jag inte uppdaterade något igår, men mamma fyllde ju år så jag hade liksom inte tid..
haha, eller vad fan snackar jag om. jag hade visst tid, men jag orkade inte för jag spelade sims!

Det är mycket roligare än att blogga, sådetså.
Jag firade ialf mamma igår, och det va väl kul.. eller? haha, nejdå men varken Ella eller Fredrik var ju här så ja...

Sen var jag ialf med emma maja och johan, kulkulkulkul.
Är med dom nu också, nice.

och fyfasen vad skönt det är med lov! Tänk liksom, annars hade jag varit på väg hem från skolan nu :o
aja, ska försöka att blogga senare också. :) puuuuss.

och juste, grattis mamma (lite i efterskott) jag älskar dej.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback