Tidsfördriv, typ

Publicerat: 2010-11-05 13:03:51
hur gammal är du? 13
hur lång är du? 157.
stjärntecken? oxe
hur bor du? i en villa
är det din bästa bostadssituation någonsin? Nej, det tror jag inte. eller?
arbetar du? nej
är du nöjd med ditt liv? ganska
har du bott utomlands? nej
har du en fin familj? ja det tycker jag
vad är det knasigaste jobb du haft? -
gillar du att resa? jag älskar att resa!
favoritstad? i sverige? Stockholm eller göteborg tror jag.
nästa resa? Italien tror jag
intressen? Fotboll!
religion? Kristen
ämne i gymnasiet där du fick högst respektive lägst betyg? -
vad använder du för smink? foundation, puder, solpuder, mascara, rouge.. typ
vem ringer du om du är ledsen? ingen, kanske emma
vad gör dig glad? gulliga sms, och att shoppa.
vem är du mest lik i din familj? pappa
vad köper du oftast till dig själv? tröjor
favoritdetalj hemma? ingenting tror jag haha
vad är ditt nästa mål i livet? att få bra betyg när jag slutar skolan, typ
vad är du mest stolt över om dig själv? att jag är väluppfostrad kanske? hah, nej jag vet inte
vad arbetar du på? att tycka om mej själv som jag är
vad i ditt ansikte tycker du bäst om? mina ögon kanske..
kännetecken på din kropp? oj, jag vet inte haha :o tard
tränar du? yes, om fotboll räknas?
vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? att jag är en kaxig fjortis, verkar det som
nämn ett problem du har? bryr mej förmycket om utseende, om det gäller mej själv alltså
nämn något du gör när du är ensam? spelar sims, eller sjunger
hur sover du? olika
vad skulle du vilja kunna som du inte kan? glidtacklas på fotbollen ;d
nästa inköp? klääääääder
musik? Jag har rätt bred musiksmak, men jag har en förkärlek till rnb
senaste skoinköpet? vita converse liknande från eurosko
senaste middagsmaten? typ köttbullar med någon potatisgrej
senaste väninna du träffade? Emma kanske?
hur vill du vara när du är 75år? En elak tant med ett hagelgevär i garderoben
bil du gärna kör? toooyooooota, eller corvette :D
vad inspireras du av? andras bloggar, typ
varför har du en blogg? det undrar jag också haha ;)
vad ska du göra idag? träffa b-rudsen

Kommentarer
Postat av: Jens Norell

sv: Men jo nu är de så att vi hade lov förra veckan :)


URL: http://wiezee.blogg.se/ Postat den: 2010-11-05 / 13:41:13

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback