Björklinge vs. Gottsunda haha

Publicerat: 2010-10-26 18:24:27
tjeeeeena fan.

dagen har varit seg, skippade sista lektionen och gick med keesia upp till skogsbacken istl när hon läste saga för barnen. jag orkarde verkligen inte med sista lektionen, musik som elevensval suger! trodde det skulle va rätt chill, men nej. ska nog byta, men vet inte till vad. suuuuck.

snart blir det att kolla på innebandy, Björklinge - Gottsunda. Chill.
Och du nu ska jag duka, duktig som jag är. höhö, eller? over and out ;)

juste, Goran har kommit hem!:D haha. Träffade honom idag, gosinosi. Han börjar nästa vecka igen!:D


- någon random jätte fin bild på mej och mitt misshandlade hår.

Kommentarer
Postat av: Netty♥

allt bra idag?:)


URL: http://www.nettys.se Postat den: 2010-10-26 / 18:29:13
Postat av: Netty♥

sv' med mig är de bara bra:)


URL: http://www.nettys.se Postat den: 2010-10-26 / 18:35:27
Postat av: j

sööt :$

Postat av: susanna

åh, den ville ju jag också se :( varför fråga du nt mig? :)

Postat av: Jespergunhild

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback