Gäster ikväll ":]

Publicerat: 2010-10-09 10:30:47
Kommer bli nice, i hope. Fast, det är surströmmings grejs haha.. Som tur är får vi barn taaaacos!
gööööööööööööööööööött. Och min syster kommer! :D har saknat henne massor
Eller, båda mina systrar kommer, men.. Kim träffar jag ju nästan hela tiden så saknar henne inte så mycket, hehe.
Somnade med halsont och huvudvärk, och vaknade med ont i hela kroppen ;s
Så nu har jag tagit en alvedon, MUMS! haha, det är faktiskt gott.

Igår blev det att gå ut med Ella, Josse och Manda. Träffa lite annat folk också.
Men hela Björklinge va smockat med poliser typ?;s haha. Vid 9 hade redan nästan 10 pers blivit tagna.
Tur att min cykel inte är trimmad :] stack hem vid elva, hjälpte mamma med lite grejs.
[pappa och jag är grymma på att dela äggulor från äggvitor! not]

vad händer ikväll för er då?:] vi hörs när vi hörs, puss på eeeeeer :]


- jättesöt gammal bild på ida emma och jag när dom färgade mitt hår. jag är sötast!

Kommentarer
Postat av: ida

haha :)


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback