Hemma :]

Publicerat: 2010-10-01 22:33:03
helloe, nu är jag hemma. skönt det. Var två tjejer i 20 års åldern som tjafsade med typ en 40 årig man hela vägen hem?-.- as drygt. Och såklart är det två tanter som ska sitta och kommentera allt också! haha, så seeeegt.
Tur att min supersnälla säkerhets vakt till släkting Jones var där ;) hähä.

Men det var kul ialf, god mat! Är fortfarande mätt, haha. Emma och jag fick en ny kompis!:D Nils hette han, typ 4 år? Sjuuuuukt söt var han. & eftersom jag har brist på något att skriva så får ni lite bilder också ;)














- himlen var asfin när vi åkte hem!


- och självklart köpte jag maltesers! höhö.


jag vet att min mobil har världens bästa kamera med typ 98898 megapixlar.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback