Jag vet att jag klagar mycket..

Publicerat: 2010-10-04 23:23:11
.. men herregud kvinna! är det så svårt att komma på något eget? Jag menar, det hade varit okej om det varit en sak, eller kanske två.. men du kopierar ju nästan allt? Ord som du aldrig sagt förut börjar du säga när jag gör det. Börjar jag skriva på ett sätt gör du också det. Om jag tycker om något, gissa vad? Då gör du också det!

Är det svårt att förstå att jag verkligen stör mej på det här? En löjlig grej att reta upp sej för, men lixom.. Såhär har det varit ända sen femman! Du sminkade dej lika dant, du klädde dej lika dant, du tyckte alltid lika som mej - jag orkar inte mer! Och du kan inte säga att du inte läser min blogg för det gör du, det märker man hur tydligt som helst.

MEN DU VERKAR JU INTE FATTA ATT DET ÄR IRRITERANDE?! Alltså visst, jag får skylla mej själv som inte säger något, men det lär ju vara rätt uppenbart? Men vad ska jag göra? Du får göra exakt hur du vill, men varför kopiera alla andra när du lika gärna kan vara dej själv? Din personlighet är ihopsatt av småsmå delar av andras. Jag förstår inte att du orkar?      Nej, nu går jag och lägger mej. Orkar egentligen inte bry mej!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback