Kul att någon vill ha mej ialf.. ;)

Publicerat: 2010-10-27 21:23:58
.. dock inte den jag hoppats på, haha. ;)
"hans" text som är inramat med vitt.



dagen
satte fast mitt tandsmycke! känns bra, haha. Äckligt bara att han typ höll på utan handskar ;s
efter det var jag med Issa och Emelie, töntade oss som vanligt och sminkade oss överdrivet mycket.. lika roligt varje gång, haha.

Sen stack emelie hem och jag och Issa drog ut, han bara komma till skolan när Issa skulle käka. Jag pallade inte dra hem, så ringde Emma och satte mej på lastkajen bakom hemköp ni vet? Efter ett tag kom anthonia och toni (?) dit, och därefter marcus och dennis. Dom drog in på hemköp, marcus stanna kvar och gjorde mej sällskap ;) satt och snacka om helt ointressanta saker? sen kom dom igen, dom snackade - jag lyssnade. haha, as usual. sen stack dom, jag drog hem, käkade och nu sitter jag och kollar på berg flyttar in med mamma pappa och figge höhö.

nu ska jag fixa mej en latte och plugga lite, sen ska jag nog sova. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Okej :)

Jo, allt är bara bra :)

Haft en bra dag?


URL: http://ladyyasmine.blogg.se/ Postat den: 2010-10-27 / 23:01:42
Postat av: Jessica

Hej söta syster, underbart att du har en blogg! Går in här nästan varje dag så jag ska ha lite koll på ditt liv även fast vi inte kan ses så ofta. Älskar dig, sötnos. Puss!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback