Nessers van veeteren

Publicerat: 2010-10-24 15:21:58
hejhejhej

Nu är morbror moster mormor och morfar här och lämnar Figge, har ställt hit buren och allt.
Figge är mina kusiners papegoja för er som inte vet, och han är jätte söt! Dom åker ju till USA och hawaii på onsdag och träffar min andra moster och morbror som bor i USA. ;)

Kollar även på lite deckare av nessers van veeteren, innan kollade jag på Svalan, katten, rosen, döden och nu ska jag kolla på Moreno & tystnaden, rätt bra faktiskt.

Håller på och fixar Linns blogg lite, så tänkte vad snäll och länka henne ;) så för att komma till hennes blogg klickar ni här.


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback