Ny design åt Emma

Publicerat: 2010-10-16 11:29:14
hello babez.

Emma slagga här inatt, och eftersom min säng inte var utdragen [det är sån som man bestämmer själv om det ska va en dubbelsäng eller inte] så har jag fett ont i kroppen, haha. Man kan ju inte röra sej då ju.. ;(((((((
sadface.  Nej men, ska klä på mej osv. snart, sen så ska jag, mamma och pappa till gimo tydligen på någon marknad (?), sen till gränby centrum och köpa idrotts skor till moi. nice. Ska kanske fråga om Emma vill hänka,
kanske inte så kul att gå själv o.o yäyä, anyway. Fixade en header till Emma igår, fast med en av thescos designer. Tror inte hon har sett den, haha. Kommer säkert va tvungen att ändra massa saker, hade inga bilder eller nåt så tog bara lite. hehe. så kolla hennes blogg vet jag! eekmans.blogg.se <- klicka där!

men tjae, ska klä på mej, platta håret osv. sen så hörs vi väl kanske senare ;) ska fixa en ny design också, jag får ju frispel! hah.. men ja, PUSSINUSSI! :D

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback