Saker ni kanske inte visste om mej?

Publicerat: 2010-10-24 16:07:09
- Om jag är stressad måste jag tugga på något, t.ex tuggummi.
- Jag blir lätt kissnödig när det är kallt.
- Jag är kissnödig typ hela tiden, haha.
- När jag är kissnödig, blir jag hyper och sprallig. Oftast.
- Jag blir ofta tjurig, irriterad och ibland uppkäftig om jag inte får mat.

- Jag älskar coca cola, pucko, chai latte och kladdkaka! :D
- Sushi och pasta carbonara är två av mina favorit rätter.
- Jag kan inte dricka mjölk på morgonen (utan oboy pulver vill säga), tycker då det blir skitäckligt.
- I skolan därimot kan jag dricka ca 5 glas, utan att tycka att det är speciellt gott.
- Jag blir lätt "kär", men får sällan riktiga känslor för någon.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback