Ska snart gå till skolan..

Publicerat: 2010-10-29 07:58:52
.. börjar halv, chill. Men jag har typ ångest, :( jag kommer inte få godkänt på provet och blablabla.. jag kan ingenting. Eller jo, jag vet vad den kemiska beteckningen för vatten är och hur man delar sand och salt ifrån varandra i en sand och salt blandning, wuhu.. det kommer man ju långt på.

sen så tonade jag håret igår, och ja.. brunt blev det ju inte kan jag ju säga. Det blev typ, ljusrött? men ja, det blev väl inte fult direkt men det var ju inte så jag ville ha det.. men jaja, man kan väl inte få allt här i livet. :o ni kanske får en bild senare så ni får se hur det ser ut. ;)

hm, vad händer ikväll? Förmodligen kommer jag vara med Emma och kanske Ida. Kolla på film, tjocka med massa onyttigt skit, dator. härligt. men nej, nu måste jag nog röra på mej.. annars kommer jag väl aldrig komma fram till skolan, så fort som jag går. vi ses!;)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Det är väl ok

Hur är det själv?


URL: http://ladyyasmine.blogg.se/ Postat den: 2010-10-29 / 08:57:14

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback