SUUUUUUUR!

Publicerat: 2010-10-05 18:54:26
hej, kom hem för en liten stund sen. fick med mej en tröja hem ialf, kanske visar senare om jag orkar..
men tror ni jag köpte hårfärg? nej det är klart jag inte gjorde, blir så sur. Jag får ju fan inte ens färga?!
Jag måste tydligen vänta tills det har "läkt" vilket kommer ta ca 3 år (eller nåt ;s) om jag inte rakar av mej skiten. Det vore väl lika bra, så blir du kanske nöjd? Jag blir så jävla sur.

är det så svårt att förstå att jag mår dåligt pga mitt hår? Löjligt, jag vet. Men jag känner mej bara äcklig och ful, och vem fan vill göra det? Och vad gör det dej om jag färgar? Det drabbar ju inte dej?!
Jag menar, låt någon klippa av ca 2 dm från ditt hår också, lyckas färga det till en färg du inte ens passar i så kan du kanske förstå hur det känns.

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug

Kommentarer
Postat av: susanna

LINDA du är skitsnygg i den hårfärg du har nu! du är snygg i brunt också, men du behöver inte färga just nu.. för du är skitfiiiiiin nu :)<3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback