Dumma mej

Publicerat: 2010-10-19 19:39:35
hejhejhej hemskt mycket hej

var ju på bio idag med alla sjuor om ni kommer ihåg det? och ja, det var nice.
Eve och jag "följde" Ellen till hennes skola först, sen så gick vi och prata lite. Träffade Felix, Jonte, Viktor och Lucas, drog sen till waynes coffee och köpte en chai latte. Kan lätt säga att det är ett grymt bra sätt att börja dagen med!

Ella berättade för mej att man tydligen "ska" dricka något varmt på morgonen, för då blir man typ glad resten av dagen. Vet inte om det var rent sammanträffande, men glad har jag varit ialf. Så ska nog fortsätta att dricka något varmt på morgonen, utifall lixom. ;) Får väl byta ut min kalla oboy till varm oboy istl.. Det är tufft, mina vänner. Det är tufft.

men ja, sen träffade vi alla andra utanför spegeln och gick sen in. Jag trodde det bara var folk från vår skola som skulle kolla, men det var typ as många andra där också. Vi fyllde nog upp hela biosalongen (heter det så?) och den är ju stor vet ni! Eller ja, ni som varit där.

Filmen var ju såklart i Göteborg, och levererades aldrig till Uppsala så vi skulle kolla på samma film fast på blu ray istl. Men såklart funkar inte det, så vi sitter och väntar i ca 45 minuter på att dom ska lyckas sätta igång filmen.
Sen så fick vi gå till filmstaden istället och kolla på dumma mej. Blev fett glaaad! haha. Dom är så sööta! Jag älskar animerade barn/familje filmer.

Eftersom klockan blev så mycket käkade vi bara (slapp stadsvandringen!) och fick sen sluta typ en halvtimme tidigare. hääääärligt säger jag bara ;) Gick runt med Emelie lite på stan, sen gick vi med Eve också. Orkar inte berätta allt. Men köpte en ny bh ialf, kanske lägger upp en bild sen. Orkar inte ta någon nu ;p
Vi han inte träffa Robin, så får se om vi ses i helgen istl. Men förmodligen inte eftersom HAN HAR MATCHER TYP VARJE HELG CA 100 STYCKEN! :o

Så ja, dagen har varit rätt chill. Peace, brothers! <- ohja, c00ling där.









Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback