Bloggpaus, eller?

Publicerat: 2010-09-09 23:28:01
yo, what's up ? haha.

jag vet att jag bloggar jääääätte dåligt, men jag har fan inget att skriva om.
det händer hur mycket som helst, men det är inget jag kan skriva om här.. ledsen ;)
Eller jo, kan kan jag väl. Men det är nog inget som intresserar er, dessutom inget ni
behöver veta heller. haha.

men nu är det faktiskt så att jag tänker ha en bloggpaus (som jag haft typ hela tiden?), och det är ni som bestämmer om jag ska blogga eller inte! Jag börjar blogga igen när jag har fått minst 10 kommentarer, (gärna fler) från olika personer. det kan vara anonymt, och stå vad som helst. Men 10 kommentarer är väl inte så svårt att fixa ihop, eller? För jag har faktiskt fler läsare än så. Så nu är det ni som får visa om ni bryr er eller inte. För annars är det väl ingen idé att blogga över huvudtaget om ingen bryr sej om jag skriver eller inte? Jag menar, jag bryr mej knappt själv.

Så ni får ha det så bra, now it's your choice om vi hörs snart eller inte :)
Nu ska jag fortsätta kolla på i taket lyser stjärnorna! love it.


-
sì, mi sono innamorato.

Kommentarer
Postat av: susanna

linda löberg ska fortsätta blogga ;) <3

Postat av: Laura

Fortsätt blogga :D

Postat av: susanna

världens sötaste linda <3

Postat av: Ida

blogga!

Postat av: Emelie

sötnosen ska fortsätta blogga xd <3


URL: http://emeliefaen.blogg.se/ Postat den: 2010-09-11 / 21:23:08
Postat av: Linn

fortsätt blogga , såklart ? <3

Postat av: Anonym

Men lindddddaaaa fortsätt !


URL: http://madsadhappy.blogg.se/ Postat den: 2010-09-12 / 21:24:51
Postat av: latch

men fortsätt ! :) <33333333333


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback