Grattis Evelina! [i efterskott :$]

Publicerat: 2010-09-25 23:53:54
helloe, kom hem för en stund sen. eller typ en halvtimme? Har varit och firat Eve, glömde säga det att hon fyllde år den 23 så ni kan ju säga graaaaaattiiiiiiiiiiiss.

idag har jag ialf varit i stan med mamma, käkade sushi på stationen. gott som tuuuusan. rekomenderar alla som tycker om sushi att käka där. Superfräsht och as gott. Sen fick jag ett par byxor och en mössa, puss på mamma.

jag vet att mina inlägg är fett intressanta. men har ju inget att skriva om? mitt liv är inte så speciellt intressant om man säger så.

tjae, snart ska jag ialf röra på min feta röv och rensa min garderob. kanske städa mitt rum? lär ju behövas. då har jag ialf något att göra ikväll/inatt. kommer inte orka sova. tjingelingplingplingflingsingnignkdsmfogrmdlk ,hejdå.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback