hejdå Lollo!:(

Publicerat: 2010-09-30 21:12:00
tjollahopp hejsvejs goddag. har kommit hem nu, det var kul. typ alla var på jätte bra humör, speciellt Kim! haha.
Maten var god, så klart. speciellt sushin! höhöhöh. Fick skjuts från stan av fredrik, och sen så drog jag och Jossan till ishallen och Laura och Louise följde med.

snart ska jag nog dra till Emma, eckerö imorn ju! härligt härligt.
Sen så har jag väl inget mer att säga direkt? Så här kommer lite bilder från dagen.

SUSANNA VAR INTE I SKOLAN! ;(((((((((((( mitt liv går under, haha.

edit; glömde skriva det att det var Lollos sista gång med laget :( vi älskar dej Lollo!


- aaaanton.










- haha, en jätte söt och super normal bild på Emmy.


tja, alla nära och kära. ni får har det så bra! kankse släääääänger in ett inlägg hos emma också, poooss.

Kommentarer
Postat av: susanna

hahaha xD nej va gullig du e! <3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback