Hejsan svejsan

Publicerat: 2010-09-27 20:10:48
HEJSAN BLOGGEN! Just nu kollar jag på idol, hihihih intressant vaa?
Idag har jag vart med Emelie och Mattias, har pluggat typ hela dan? Palla prov.
Men jag är jätte duktigt, jag kan nästan allt. Kommer ha glömt allt imorgon när vi har provet -.-

tjae, måste typ städa snart ;s eller imorgon, annars får jag UTEGÅNGSFÖRBUD! Lid med mej kära läsare.
Om jag är duktig och städar och slipper utegångsförbud så blir det kanske stan på onsdag. nääääice.

en grej förstår jag inte.. varför tycker föräldrar att det är så jävla jobbigt att deras barns rum är stökiga?
dom behöver ju inte vara där! My room, my mess, MY PROBLEM! gosh.

aja, ccccc uuuuuuuu L8er h1h1.


- har typ inga bilder!

Kommentarer
Postat av: Ida

föräldrarna klagar bara på rummet när de inte har något annat att klaga på!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback