Vuxna människor

Publicerat: 2010-09-23 17:07:01
hej, goddag, hejsan, helloe. what ever.
Sitter och kollar på vuxna människor, kollade på det okända innan, men somnade i soffan..
intressant att veta? njae, inte direkt.

tjae, dagen har varit som alla andra ungefär - seg då alltså.
började 9, och idrott första lektionen. men pallade inte va med, mår inte sådär superbrafinnemangwoho, så sparar mej hellere till matchen imorgon. (he-he)

är sjukt trött, och mitt huvud är inte på min sida idag.. Pappa och Oliwer är påväg till Polen nu, så ihelgen är det bara jag och mamma hemma! om inte syster kommer alltså.

fast imorgon kommer jag typ va ensam hemma? kul.. fast ska kanske va hos kusinerna. jag fatta inte riktigt. men vi får se vad som händer.

Men på fredag, imorgon alltså, så är det match mot Enköping klockan 7 på b- plan (skulle jag tro), bara så att ni veeeet :D (kom och koooooollaaaaa!)


länk till sötnosen susannas blogg!

Kommentarer
Postat av: susanna

du är ju föööööööööööööör söt!

Postat av: Melvinsilje

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback