Tidsfördriv

Publicerat: 2010-09-22 21:58:32

KÄRLEK

Är du kär nu ? :
- alltså, ja.

Hur föredrar du att man gör slut ? :
- face to face.

Hur föredrar du att bli tillsammans ? :
- face to face! haha.

Långa eller korta förhållanden ? :
- Långa!

Är det gulligt när din tjej/kille skriver långa fina sms till dig om vad du betyder ? :
- ja! men inte För Ofta.

Tycker du att man ska vara feg i ett förhållande ? :
- nej.

Ska dom ringa eller smsa? :
- både och.

Blonda eller brunetter ? :
- spelar inte så stor roll direkt, haha.

Ditt längsta förhållande ? :
- ett år och några månader.

Ditt kortaste ? :
- en dag, haha. fast det var typ i tvåan?

Har du någonsin gråtit över kärlek ? :
- Ja..

Vad föredrar du att säga , '' jag älskar dig (namn) '' eller bara '' jag älskar dig '' ? :
- jag vet inte. både och tror jag. det blir ju lite tjatigt att alltid säga "jag älskar dej Olof" (exempel..)

Har du någon sin älskat någon på riktigt ? :
- ja, En gång. men personen verkar inte fatta det.

UTSEENDE.
Vilken ögonfärg har du? :
- blå. :]

Hur lång är du? :
- ungefär 157.

Vilken hårfärg har du?:
- någon.

Långt eller kort hår? :
- kort. undrar vems fel det är..

Några piercingar? :
- nej ;(

Vilken ögon färg skulle du vilja ha? :
- bruna, eller typ grön blå. eller den jag har. höhö.

Hur lång skulle du vilja vara? :
- lite längre än 160 tror jag.

Vilken hårfärg skulle du vilja ha? :
- bruuuuunt.

Skulle du vilja ha piercingar? :
- tror så!

VÄNSKAP
Den som vet mest om dig? :
- ella emma emelie ida

Den vän som du har känt längst? :
- det blir väl laura eller sofie

Allra bästa vän? :
- emma ida emelie filip linn, sen finns det ju fler!

Som bor långt ifrån dig? :
- filip, linn. (långt enligt mej)

Den du har mest minnen med? :
-

Bra vän du inte träffar ofta? :
- linn fanny och filip

Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu? :

- ja. eller, jag kan ju säga att jag inte tycker om henne just nu ialf.

Kommentarer
Postat av: johanna & lana

Kul att du är med i vår veckans blogg!

Lycka till! :D

KRAM!

Postat av: Norea'♥

Vem är det du är kär i då? 8D

Nonni kan du berätta allt för vet du ;)


URL: http://nonnoos.blogg.se/ Postat den: 2010-09-27 / 16:16:01
Postat av: Evelina

Lindaah, då e vi lika långa ^^ <3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback