Salam salam [lärt mej ett nytt ord, fett stolt]

Publicerat: 2010-09-28 22:16:52
Salam! hehe, ville vara lite små cool sådär. Det betyder ialf hejsan azerbajdzjanska, [visste fan inte att det fanns ett språk som hette så, jag menar.. finns det ens ett land där man pratar det?;s haha] men jag menar vem visste inte det? alla kan väl prata azerbajdzjanska liksom?

just nu gör jag typ ingenting. Jag tycker det är jätte roligt, och spenderar mesta dels av min tid till att göra det.
Är jävligt trött, sjukt konstigt. Jag brukar kunna vara uppe till 5, halv 6 innan jag blir trött, men ibland slocknar jag vid typ 9? Nu ska jag ska ialf ladda ner alors on danse till Mattias för alla er som ville veta det. det är liksom fett intressant och typ det ända mitt liv handlar om.

JÄVLAR! Höll på att dö, klantig som jag är klickade jag nånstans så allt försvann. Gud bless the one who uppfann utkast! tjae, snart ska jag fortsätta med mitt über intressanta liv som är jätte roligt.

Fotbollen har slutat så blir ingen träning imorn, tråkigt. Fast det är faktiskt ändå rätt skönt. Ingen tid att passa liksom, men det är ändå tråkigt. [Avslutning med laget på torsdag. kommer bli fetans nice] Så om det är någon som vill vara med mej imorgon så jag har något att skriva om i min blogg så kan ni ju smsa , hihi :]

Påminnelse till mej själv; utvecklings samtal imorgon ditt retard.
observera att det typ tog 20 minuter för mej att skriva detta inlägg?xd

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback