you make me act like a maniac

Publicerat: 2010-09-29 21:11:11
hej och hallå.

jag och mamma ska fixa ordning mitt rum nu, :D eller ja. När vi har tid helt enkelt.
så himla skönt! har väntat så sjuuuukt länge nu, typ flera år? Och jag orkar verkligen
vänta på allt pappa säger att han ska göra. -.- så jag
sitter och letar efter nån snygg
fond tapet men jag vet fan inte vilka färger jag vill ha.. :o kan inte bestämma mej.
så nu frågar jag er, svart/vit/blå, svart/vit/lila, svart/vit/guld, svart/vit eller något annat?
alltså, det blir ju bara fondväggen som blir i dom färgerna isåfall, och kuddar osv. men resten av väggrna blir vita.
så vad tror ni blir snyggast? tell me what ya think!

jag har inget intressant att säga, så vi hörs när vi hörs! imorgon kväll skulle jag tro.
kan ju säga vad jag ska göra ialf. Det är ju fotbolls avslutning, om ni kommer ihåg att sa det?
efter skolan så blir det att åka in till stan, träffa resten av laget, bowla på fyrishov och sen käka på java.
blir nog sjukligt nice skulle jag tro ;) Sen slaggar jag nog hos Emma, och på fredag blir det ekerö med emma, nettan, per och kanske sanna och någon? Nice nice nice.

Men vi hörs, hade :)


- sötona susanna och aon!

Kommentarer
Postat av: susanna

hahahahhahahhaha xD

Postat av: Evelina

Jag tycker du ska ha vit/grön/lila ,det är jävligt snyggt det.Och om du vill ha svart också det blir ännu snyggare ,kram:)<3


URL: http://evelinafoto.tk Postat den: 2010-09-30 / 18:44:18
Postat av: ida

jag tycker du ska ha svart/vit/blå eller svart/vit/lila


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback