LINDA ÄR GLAAAD

Publicerat: 2011-08-14 01:01:43
hej jag heter Linda och jag är glaaad just nu!

Dagen har varit go som få!
Först var jag ju på American car show som sagt.
Blev inga bilder, men det var kul.

Först kom jag och Eve in gratis, men fick ingen stämpel,
vi gick ut, och fick sen betala för att gå in igen.
Men då var vi ialf med Felix och hans kusin Dennis, kul grabb h3h3.
Träffade Emelie också på beach handbollen ♥

Sen var jag och Emma med Olle och Robin.
Vi spelade poker, Olle sög haha, Olle garvade åt något, vi garvade åt Olle.
Vad garvade han åt .. ? Ingen som vet.

Vi gjorde sen lite allt möjligt och hade allmänt kul.
Och nu är jag så sjukt glad för ..
MIN MENY ÄR DÄR DEN SKAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska firas med att spela habbo, hejs!

Kommentarer
Postat av: susanna

habbo? wtf? är du seriös :o


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback