OMG JAG LEVER!

Publicerat: 2011-08-13 11:20:56
heeeeeeej gosinosimosiflornkljfdnrkje.
hur är det? själv är det finfint, synd att klaga lixom.

eh, jag är lite smått irriterad för som ni kanske ser så har jag ändrat design
{kolla headern lixom, döööö snygg}
och menyn är inte där den borde va och jag fattar ingenting och jag tror jag kommer börja gråta.
Det är inte lätt när det är svårt.

För er som vill veta tog jag min första gardasil spruta igår
{vaccination mot livmoderhals cancer}
Det gick bra, jag svimma. Kul.
Längtar till jag ska ta dom andra två jättejätte mycket

♥ ♥ ♥

Det här är ett jätte intressant inlägg ja mm.
Jag ska snart till American car show med Evelina,
och hon kommer antagligen fota så kanske lånar en bild av henne :$

jalla hejdo

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback