Varför finns söndagar?

Publicerat: 2011-02-06 13:21:29
Det är något med söndagar som gör att allt känns tråkigt, och segt.
Det spelar nästan ingen roll om det är lov dagen efter, för en söndag är en söndag
och då spelar det ingen roll om det är något sjuktkul som händer dagen efter.
Konstigt det där .. fast det kanske bara är jag som känner så?
Visserligen är det kanske annorlunda om det är sommarlov,
för då håller jag ändå inte reda på vilken dag det är.

Idag är det ju söndag, tyvärr, och jag vaknade ca 10.
Känns som att jag varit vaken i typ 8 timmar redan?
Men här ska vi inte sörja för att det är söndag, för allt blir ju ändå vad man gör det till.
Inte sant?:)

Jag ska ialf förmodligen till gränby snart med mamma pappa och kanske bror.
Han var på UGC i natt och lanade från 12 till 8. Inte så säkert att han orkar haha.
Men vi får se, kanske inte åker med jag heller.
Jag ska ialf förmodligen vara med Emma idag, och vi får väl se vad vi hittar på.
Förhoppningsvis är vi med Ida också, blir rätt sällan nu för tiden .. :O

Men ska leta skor och kläder nu, så nu kanske får se lite mer senare!:D
stor blöt slämming kyss. mys.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback