fyfan för träningsvärk

Publicerat: 2011-03-13 15:23:19
hejhejhejhejhej. :)

Hade ju träning igår, och fyfan säger jag bara. Har väääärldens träningsvärk,
kan nästan inte gå ner för trappan haha.
Träningen sög, för det var en av mina sämsta träningar. Jag kan verkligen inte spela inomhus.
u s c h.

Eller ja, spelet var inte kul. Men resten var kul. :)
höll på att börja gråta när vi körde 90 grader, utan vägg. så jävla ont det gör!


Efter träningen käkade vi middag hos mormor och morfar,
det var mysigt! Vi kollade på melodifestivalen och grejer. Alltid trevligt.

Men nu måste jag plugga, tyvärr. Måste skriva en berättelse om medeltiden som ska vara inlämnad imorn,
och sen så har jag prov på tisdag. blä.


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback