Kulturnatten

Publicerat: 2011-09-10 10:47:40
hello babbbbbbbes.

hur mås det? själv är det finfint.
ska snart ner till fotbolls planerna och ska stå i kiosken.
kul. nej.

senare ikväll blir det pizza med bror, och så ska jag vara med älskling.
tänkte gå på tove styrke som alla andra men jag orkar inteeeee.
typ bara jag som inte ska det haha :(

yäyä, det var det. sjukt intressant inlägg det hära. japp.
nu ska jag fortsätta fixa mej ialf, och sen ska jag försöka lägga in bilder som
Emma och jag tog igår. Vi fiskade och det var så sjuuukt fint vid sjön!

hejs.


söta, visst?

Kommentarer
Postat av: Emsiiiii

Fett mys du ska ha då :p

Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej okej :) Har du haft en bra helg nu då? :) Fått vila ut dig lite? :p Förresten, tittar du också på World Trade Center dokumentärerna idag? Kramar!


URL: http://Sannalitens.se Postat den: 2011-09-11 / 14:42:28
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Härligt! Jo jag har haft en rätt lugn och skön helg :) Tittar du på idol någonting i år? Kramar!


URL: http://Sannalitens.se Postat den: 2011-09-12 / 20:52:33

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback