Happy birthday to ..

Publicerat: 2012-04-28 13:21:49
.. me!

Japp, fyller 15 idag. Haha, känner mej sjukt liten.
Minns när jag fyllde 13 och jag kände mej jätte stor.

Allt rullar på, jag mår bra och solen skiner.
Har gjort 2 smörgåstårtor, två tårtor och massa bullar. Är redan trött haha ..
Har en så länge bara fått presenter av mamma och pappa,
and I love it! haha. Fick en cover all mix conceler från MUS,
moped kurs och allt det där (som jag förövrigt redan klarat) och en liten ask
som mopednyckeln låg i haha.
Så jag är nöjd! Nu ska jag fortsätta greja och dona Puss kitties.


tråkigt inlägg Nr 2

Kommentarer
Postat av: emmawagenius

sv: Men vad roligt att höra, kram på dig! :)

Postat av: Bella

Hej hej. :) jag har kollat genom ditt arkiv. var kul när du la upp låtar du lyssnade på mycket.



såg att du var ledsen över ett ex också. :/ är det bättre nu? vet precis hur de känns. kram


URL: http://sneskruvad.blogg.se/ Postat den: 2012-06-08 / 00:24:20
Postat av: Bella

Sv: Ah, Du får gärna lägga upp fler låtar om du vill! :) Ja fyfan... Förstår dig. När de tog slut med mig och min kille för ett år sedan var jag helt förstörd. Lika bra att släppa taget helt - tro mig. Håll inte fast vid honom och hoppas nå mer. Du mår garanterat bättre av att vara utan honom nu och hitta någon som är mer rätt för dig om ett tag. Det gör ont, men det blir bra. Promise. :)



Klart du ska lägga ut videos när du sjunger! De vore ju hur kul som helst att höra. :) Jag sjunger jag med. Och jag har lagt ut videos haha :D Det är ju bara kul med respons. :) Tänk om du sitter på världens talang liksom, klart du ska visa upp det och visa vad du går för. :D Skulle vara kul att höra iaf.



Här är en av alla miljarder videos när jag sjunger haha :D feel inspired!



http://www.youtube.com/watch?v=HIiqwIkvpvs


URL: http://sneskruvad.blogg.se/ Postat den: 2012-06-11 / 02:01:31

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback