Min intressanta helg

Publicerat: 2012-04-22 15:40:18
heeej pååå eeer!

Vad gör ni? Själv har jag tråkigt. Så jag tänkte blogga hehehe ..
Egentligen har jag ingenting att blogga om, men ändå.
Kan berätta om min helg, för det är ju intressant .. eller nåt.

I fredags så var jag, Oliwer, Kenny och Kim (och PG) hemma hos PG.
Vi åt tacos, spelade nåt läskigt spel och kollade på film. Rund halv 1 fick jag skjuts hem av PG
och ett tag efter så kom Rikard. Vi gjorde inte så mycket, kollade på tv typ,
och somnade sen runt 2-3 tror jag.

Och sen i lördags vaknade jag typ 20 över 9. Var as trött men kunde inte sova,
råkade väcka Rikard och blabla. Han åkte väl hem runt 11-12, och jag åt frukost.
Somnade sen i soffan och vaknade halv 4 av att mamma och min syster kom hem.
Mamma och pappa åkte och jag fixade mej. Jag och Kim åt mat, intressant, och sen drog jag
till Emma och var med henne, Olle, Robin och Nelly.
Vi var ute, hade picknick och lite allt möjligt. Kom hem vid 3 någon gång och gick och la mej.

Nu sitter jag i soffan och tycker synd om mej själv.
Mina öron gör ont och jag har sjukt tråkigt. Glädjer mej med att jag fyller år om 6 dar!

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt. Och varsegod för det intressanta inlägget.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback